לפעמים צריך לעצב את הקנקן לפני שמגלים מה יש בתוכו!
אחד הפרמטרים המהווים מדד להצלחתו של מוצר שיווקי, או לפחות לכך שירכשו אותו בפעם הראשונה, הוא האריזה. כאשר מוצר ארוז בצורה נכונה המושכת את העין ושובה גם את הלב, הרי שהדבר הטבעי ביותר שיקרה הוא שנרצה להתנסות במוצר זה על פני אחרים ויהפוך את המוצר לבולט אשר ימקם אותו בלב התודעה של הלקוחות הפוטנציאליים. אימרה חכמה אומרת "כי אין להסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו", אך הניסיון מלמד אותנו כי דווקא המראה החיצוני של האריזות, קובע רבות בהצלחת מכירתו וסיכוייו להימכר גדולים יותר.