עיצוב עלונים/פרוספקטים
תמיד נשאלת השאלה ייזרק לפח או לא?
קידום מכירות באמצעות עלונים או פרוספקטים היא דרך משתלמת כלכלית וזולה לדחוף את השיווק והמכירות של העסק שלך. עם זאת, חשוב לשמור על רמת עיצוב גבוהה ועל תוכן שיווקי משכנע ומוכר על מנת שהברושור יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. יש להגדיר מטרות כדי ליצור בסיס טוב לשיווק, כך תוכל לבלוט מעל המתחרים שלך. אל תתפתה לעצב ברושור זול, רק משום שבית הדפוס אינו גובה ממך תשלום עבור העיצוב הגרפי. בחר מעצב גרפי או מעצבת גרפית המבינים שיווק ויודעים לעשות שימוש נכון בתמונות איכותיות, בצבעים, פונטים ובטיפוגרפיה טובה כדי לשמור על תדמית עסקית המתאימה לך. הברושור למעשה מהווה בעצם את "תעודת הזהות" של העסק דבר אשר יגרום ללקוחותיך להתגאות בהם ולהניח אותם במשרדם. עלון איכותי מעיד על ההתייחסות החברה לאיכות ולשירות. למעשה, עלון הינו חומר קידום מכירות מדרגה ראשונה עבור כל עסק. זמינות מהירה, גוונים חדים, עלות זולה, כמויות הופכים את הדפסתם בשיטת הדפוס דיגיטלי למתבקשת.
חשוב ויש לתת דגש לא רק לתוכן, אלא גם לטיפוגרפיה ולעיצוב הגרפי כמובן. למעשה, לרוב! לקוחות ישפטו עלון שיווקי לפי רמת עיצובו ואיכותו ולא לפי התוכן – עלון או פרוספקט שיראה מקושקש מידי או משעמם מידי, לא יוכל לבצע קידום מכירות טוב ויזרק לפח. חשיבותם ותפקידם בתחום של קידום מכירות הוא קודם כל להעביר מידע. ואם הוא אינו עונה על שאלות וציפיות הלקוח, מסקנה – אינו עלון שיווקי טוב. מהרגע שתיצור קשר עם הלקוחות שלך כשבאפשרותך להציג בגאווה בפניהם עלון מודפס מלא צבע ומעניין, הרושם שתותיר אחריך יהיה גדול ויזכר בתודעתו לאורך זמן.
לכן, אם הפרוספקט או העלון מעוצב ברמה מקצועית, איכותית ומכובדת הוא יקדם באופן משמעותי את תהליך המכירה, השפעתו תהיה חיובית, תקבלו יותר פניות ותמכרו הרבה יותר…. וכמובן ישאר לייצג אותך גם כשאתה לא נמצא שם!
מעוניינים לפרסם מבצע או לקדם מכירות בכמויות קטנות ובעלויות נמוכות, עלון פרסומי הוא הפתרון המושלם!!!
העלון בניגוד לאתרי אינטרנט המצריכים מן הלקוח מאמץ בגלישה ובחיפוש המידע לו הם זקוקים, מביא את המידע אל הלקוח בצורה נגישה וללא מאמץ. למעשה הוא נועד לייצר ריכוז של מידע הנשלח ללקוחות פוטנציאלים באופן יזום ומכוון.
ניתן לבחור במגוון רחב של גדלים וקיפולים לעלון קיפול לשניים, שלוש או קיפול בצורת האות האנגלית "זי", קיפול חלון, אמצע, אמצע לרוחב, אקורדיאון, חלון לרוחב ועוד….
טיפים לעיצוב פלאייר שיעבוד בשבילך?
כולנו יודעים שפליירים הם דרך מצויינת, נגישה וזולה לפרסום. אם זאת למרות היותו פלייר מוקפד, צבעוני ומעוצב המסר או התוכן אשר רצינו להעביר לא עבד בשבילנו ומהר מאוד איבדנו את תשומת הלב של הקהל אליו היה מיועד.
ריכזתי עבורכם מס' צעדים איך לדעתי לעשות זאת נכון!
כותרת – הדבר הראשון השתמשו בכותרת ראשית קליטה ובולטת כך כשהלקוח/צרכן אשר קורא אותה יבין מיד את המהות של העסק, מה הוא מייצג, עושה או מוכר.
רשימת יתרונות – חישבו על רשימת יתרונות שהחברה מספקת ורשמו אותה בצורה בולטת עם טוויסט טיפוגרפי מעניין אשר ימשוך את עיני המתבונן ובכך בדרך מהירה לספר לצרכן/לקוח מדוע הוא צריך לבחור בך מעל המתחרים.
הגהה – כמו כן חשוב מאוד לבצע הגהה יסודית לטקסט הכתוב, מילה או טלפון משורבב שגיאות יגרמו לפלייר להיות חסר ערך ולהיזרק לפח.
קריאה לפעולה – כללו קריאה לפעולה כך בוודאות הקוראים ידעו שאנחנו מעוניים בקשר איתם כמו: הזמינו עכשיו!, חפשו אותנו ב – www., צרו קשר ועוד…..
מבצעים רלוונטיים – ידעו את הקורא ותעניינו אותו על מבצעים או הנחות, זהו תמריץ ליצור קשר במיידי ולא מאוחר יותר, דאגו לעשות זאת בצורה בולטת כך שהעין לא תוכל לפספס דבר וחצי דבר.
תוכן ממוקד – שימרו על תוכן ממוקד בקנה אחד עם סוגי לקוחות אשר אתה מעוניין להגיע אליהם. קהל יעד אשר התוכן מדבר אליו, למשל פלייר המוכר אביזרים לרכב יפנה למוסכים, לחנויות חלקי חילוף ולא לאנשים פרטיים.
קשר – כמו כן יש לדאוג כי אינפורמציה על שמירת קשר תהייה בתחתית הפלייר בצורה בולטת מאחר וזה הדבר האחרון שהקורא רואה, כך הוא יחרט בזכרון ויניע לפעולה.
שמרו את זה קריא!
הרי מה הטעם בכל המאמץ אם הלקוח אינו יכול לקרוא את הכתוב, בחרו גופן מתאים בגודל, שלא יהיה קטן יותר מ -10 פויינט.
פנייה – שימו את עצמכם בנעליו של הלקוח כדי לשמור על שפה ממוקדת, השתמשו במילה "אתה" שימוש במילה זו מציין פנייה ישירה לקורא דבר המציין התייחסות אישית המעורר את הצרכן להתמקד רק במה שהוא באמת צריך.
זכרו!
כי המוצר הסופי צריך להיות שילוב הרמוני של תוכן טוב, עיצוב מרשים ואיכות הדפסה אשר תביא את העלון שלך לניצחון המיוחל בשביל העסק שלך….