פוסטרים ושלטי חוצות – העברת ידע והנעה לפעולה
כשאתה באמת צריך חשיפה ומהר!!!
פוסטרים יכולים להיות הפתרון המושלם לכם בעלי העסקים. הם יכולים לפרסם ולקדם מוצרים או שירותים שונים בין אם הם בתחום העיסקי או הפרטי. כשמדובר בעסקים ולא ממש משנה מה הוא תחום העיסוק, הפוסטר הוא כלי חזק ופתרון פירסומי מצויין אשר ניתן להפיצו בכל מקום ובכל זמן….
פוסטרים הם מודעות פרסום גדולות, המודפסות על נייר ומיועדות לתלייה על גבי שלטי חוצות ולוחות מודעות ברחבי העיר. כיום בזכות הטכנולוגיה המתקדמת הדפסת הפוסטרים היא משימה יחסית פשוטה היכולה להתבצע תוך שניות ומה שמפתיע עוד יותר הוא, המחיר הנמוך יחסית עבור הפקתם. כך שברוב המקרים התועלת גדולה בהרבה מהעלות ולכן מדובר על משהוא מאוד משתלם!
שלטי חוצות ופוסטרים הם מדיה פרסומית נפלאה, אשר מתאימה כמעט לכל מוצר או עסק. ומאפשר פרסום למאות ואף אלפי אנשים בקלות רבה וללא מאמץ – צריך רק להציב את השלט במקומו, וכל השאר נעשה מאליו….! תפקידם המסורתי של שלטים הוא זיהוי והעברת מידע פרסומי חזותי ולצד תפקיד זה, יש גם תפקיד שיווקי חשוב מאין כמוהו והוא – הנעה לפעולה.
מהרגע בו אנו מבחינים בשילוט חוצות של חברה או מותג, הוא נחרט בזיכרוננו ומכניס אותו לתודעה שלנו בצורה מהירה יותר ולמשך זמן רב יותר. כך שכשנזדקק למוצר או לשירות, יהיה לנו קל יותר לשלוף אותו מהזיכרון ולהגיע לחברה שאת שלטיה זכרנו בתודעה. בעזרת תכנון שיווקי נכון השימוש בשלטים יכול להיות כלי פרסום מתגמל ומשתלם מאוד. שלט מעוצב ומושקע יעניק אפקט פירסומי חזק יותר!.
זכרו, הלקוח לא חיפש את הפרסום שלכם, תפקידם של פוסטרים הם לבלוט, למצוא וללכוד את תשומת הלב של הלקוח ולגרום לו להתעניין בפרסום.
לעומתם, שלטי חוצות הם חלק נכבד מהאופי ומהזהות של כל חברה או עסק, בין אם היא גדולה או קטנה כאחד.
תפקידם של השלטים הוא להגיע ולמשוך תשומת לב של קהל יעד גדול רחב ומגוון, לכוון ולספק לו מידע הכרחי והוא צריך להיות שם. למעשה מדובר בעולם שלם ומלא. אם בעבר השלטים היו פונקציה של העברת מידע חיוני בלבד, הרי שכיום מדובר בחלק מהותי מכל מערך שיווק של חברה או עסק. במקרים רבים, השלטים הם הדבר הראשון שהצרכן או הלקוח רואה בהקשר של החברה, מכאן גם חשיבותם המכרעת לבעלי העסקים.
אז מה הם השלטים הקיימים ומה מייחד אותם?
ישנם כיום טכניקות ייצור חדשניות למגוון רחב של שלטים, ביניהם שלטי פח, שלטים מוארים, שלטי תיבה, שלטים בתאורת לד, שלטי ניאון, שלטים באותיות תלת-ממד ועוד. הכל בהתאם לצרכים. אז אם כבר החלטתם שהעסק זקוק לשלט חדש, כל שעליכם לעשות הוא להחליט על מיקומו. אם מדובר בשלט שהמיקום המיועד לו נמצא בקרבת שלטים אחרים, צריך ליצור איזה שהוא בידול מהאחרים, אולי להאיר אותו באור או פשוט להסתפק באותיות.
דבר נוסף וחשוב, הוא גודלו של השלט המושפע מהמיקום שלו. מן הסתם, שלט פרסומי בצידי כביש מהיר יהיה גדול מאוד ולפעמים אף גדול מדי. ולעומת זאת שלט בתוך חנות יהיה קטן יותר. וכאן נכנס המרכיב של תוכן השלט. שלט טוב הוא שלט המכיל מידע מועט אשר קולע למטרה. כמובן צריך לקחת בחשבון גם את העיצוב עצמו. אם מדובר בחברה מוכרת עם קו שיווקי ברור, העיצוב לא יחרוג ממנו. ההמלצה היא פשוט להתאים את השלט לרוח העסק.
לסיום, חשוב לזכור: איכות וסוג הבחירה של השלט תלויים בשיקול דעתכם ובשיקולו של בעל המקצוע! מאחלת לכם בחירה מוצלחת.